Het beroep
MIDAS,

De automobielmarkt is in volle verandering. Het is een markt die dynamisch is, en proactief meedenkt.
Voertuigen worden duurder en mensen willen dat ze veel langer meegaan. Ons beroep evolueert constant en wordt technischer. De productencatalogus wordt almaar complexer.

Dit betekent onvermijdelijk dat innovatie een essentiële rol speelt, en elektronica en mechanica tegenwoordig nauw met elkaar verbonden zijn. Auto’s zijn echte computers, maar dan wel met een carrosserie.

Mensen verwachten een eenvoudige en soepele klantenervaring waarbij online en fysieke dienstverlening naadloos in elkaar overvloeien. Zelfstandige garages moeten zich dus voortdurend aanpassen om concurrentieel te blijven en niet uit de boot te vallen.

Midas kan op dat vlak een echte bondgenoot zijn, dankzij zijn unieke expertise (franchisenetwerk, nabijheid tot de klant, internationale visie).

Dit alles stellen wij ten dienste van onze franchisenemers met als enige doelstelling een langetermijnrelatie op te bouwen met elke autobestuurder.

Concreet wil Midas ons beroep makkelijker maken met behulp van eMidas (ons facturatie- en stockprogramma) en een R&D-centrum dat toegang geeft tot innovaties. Daarnaast zet Midas ook in op een verhoogde winstgevendheid dankzij een performante aankoopcentrale die wereldwijd meer dan 2.000 centers bedient. Het is de kracht van een sterk en aantrekkelijk merk dat gekend is bij 9 op de 10 consumenten.

Nederlands
This site is registered on wpml.org as a development site.